Tretia kapitola kampane „I Can Boogie“ je veľmi zmyselné finále, ktorá uzatvára sériu filmov Gordona von Steiner pre RESERVED. „Randez-vous“ spomaľuje tempo, aby ustúpil úplne novej interpretácii tematickej skladby. Tentokrát je to práve jedna z hviezd kampane – Joanna Kulig – ktorá spieva pieseň „Boogie“ v jazzovom aranžmáne, sprevádzaná len klavírom. Podobne ako v predchádzajúcich kapitolách, aj v tejto časti hrá Jeanne Damas, francúzska „it girl“.

„Neuveriteľný počet definícií ženskosti je východiskovým bodom celej kampane. Či už v šatách so zvýrazneným pásom a výstrihom, alebo vo voľnom pánskom tričku – žena zostáva ženou. Vždy bude tým, kým chce byť, oblečenie jej to len pomôže vyjadriť,“ zhrnula jesennú kampaň Monika Kaplan, Globálna riaditeľka marketingu RESERVED. Preto je kampaň rozdelená na tri časti, pričom každá je venovaná inej vízii ženskosti, v úplne inej nálade. V konečnom dôsledku všetky tvoria jeden súvislý celok, zdôrazňujúc fakt, že dizajnéri RESERVED navrhujú módu bez hodnotenia jej nositeľov.

Zmyslový tanec rafinovaných hrdiniek zachytený v scenérii elegantného klubu ohlasuje novú Reserved Premium kapsulovú kolekciu. Čierna a biela, veľa prvkov z pánskeho šatníka, nadčasová klasika a neodškriepiteľný ženský faktor. Premium kolekcia pracuje s kontrastmi, príťažlivosťou a odmietnutím. Je zameraná na kvalitu a poskytuje najlepšie prvky, ktoré môžu byť základnými prvkami viacerých šatníkov na veľmi dlhú dobu.

zdroj: reserved.com

RE­SER­VED sa túto je­seň sú­stredí na veľké go­liere, veľké gom­bíky, veľké rámy sl­neč­ných oku­lia­rov a veľké oz­dobné spony na to­pán­kach. Na vy­vá­že­nie cel­ko­vého dojmu sú tu mi­nia­túrne do­pl­nky. Štruk­túra ma­te­riá­lov zo­hráva dô­le­žitú úlohu v ko­lek­cii: lesk, mat, umelá ko­žu­šina alebo tvíd.

 

Článok vznikol v spolupráci s RESERVED

Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.