Skúšala si už všetko a nič nezaberá na to, aby si dosiahla postavu, o ktorej toľko snívaš? My ti povieme či je pre vytvarovanie tela lepšie kardio, alebo posilňovanie s váhami.

Ak máš pocit, že stále stagnuješ na ceste k životnej forme, si na správnej adrese. Hovoríš si, že si už skúšala skutočne všetko a naozaj rôzne kombinácie cvičení no nič nezaberá? Zažila si si hodiny kardia na páse no jediné čo sa udialo je, že ti zmizol zadok? Potom si skúsila len posilňovanie no mala si pocit, že ti všetko na tele rastie? Tu ti ukážeme najlepší recept, ako sa dostať k postave, po ktorej toľko túžiš!

Kardio

Primárne slúži na vytvorenie kondície u športovcov a cvičencov. Využíva sa aj ako pomyselný nástroj na vytvorenie kalorického deficitu, vďaka ktorému chudneš. Najlepšie je to pre tých, ktorý nechcú jesť menej no stále chudnúť.  Nemala by to byť však jediná forma cvičenia, ktorú budeš praktizovať. Prečo? Na jednej strane je super v tom, že si nielen zlepšíš kondíciu, ale aj rýchlejšie schudneš, no na tej opačnej strane spolu s tukom páliš aj svaly.

zdroj: www.unsplash.com

Posilňovanie

Či už s činkami vo fitness centre, alebo s použitím vlastnej váhy kdekoľvek sa nachádzaš je už na tebe. Už zo samotného názvu si môžeš vyvodiť, že sa jedná o zvýšenie sily svalov v tele. S tým prichádza, ruka v ruke aj nárast svalov a odbúravanie tuku. Každá žena si však myslí, že tým naberie svalstvo ako Arnold Schwarzenegger a budeš chodiaca hora svalov. Avšak tu je ten zádrhel. Nie nestane sa z teba žiaden chlap a ani estrogén v tvojom tele sa nezmení na mužský testosterón.

zdroj: www.unsplash.com

Zhrnutie

Čo nám z toho vyplýva? Netreba nič preháňať. Práve naopak, keď spojíš tieto dve činnosti dokopy dosiahneš podobu svojej vytúženej postavy skôr. Pretože v tvojom harmonograme nebudú len hodiny na bežiacom páse či stepery, ale aj posilňovacie cviky, ktorými dodáš telu tvar.

Komentáre