48-ročná herečka Gwyneth Paltrow posledné roky viac ako svojím hereckým výkonom ťahá na seba pozornosť skrz svoj biznis. Ten už ľudí po celom svete neraz pobúril. A ako informuje portál popculture.com, teraz im na to dala ďalší dôvod.

Gwyneth v roku 2008 založila vlastnú značku Goop, ktorá pôvodne iba rozosielala informácie o rôznych ezoterických technikách, postupne pridávala ďalšie aktivity od vydávania časopisu cez predaj rôznych pomôcok a módnych doplnkov až po organizáciu takzvaných „wellness summits“.

Začiatkom roka 2020 sa na Netflixe objavil miniseriál Goop Lab o alternatívnej medicíne, ktorý však odborníci označili za nebezpečný.

Herečka ním totiž propagovala napríklad aj svoju teóriu, podľa ktorej má naparovanie ženského pohlavného orgánu nad horúcou vodou priaznivé účinky. Zvláštne reakcie si odniesli aj produkty, ktoré pod značkou ponúka, a to od špeciálnych vajíčok pre ženy až po kontroverznú sviečku s názvom „Toto vonia ako moja vagí*a“.

Tentokrát uviedla na trh svoj vlastný v*brátor. O jeho naskladnení informovala fotografiou z odovzdávania cien z roku 1999, kde jej namiesto sošky vo photoshope dali do rúk práve túto novinku z jej e-shopu. „Ultimátny intímny masér“ údajne testovali niekoľko rokov, má až 64 kombinácií vibrácií a jeho cena je 95 dolárov.

Spomínanú fotku nájdeš na jej oficiálnom instagramovom účte TU.

Zdroj: popculture.com

Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.