Život sa deťmi nekončí. Práve naopak, až po nich sa začína zábava a všetky starosti. Cvičenie v tehotenstve je veľmi prospešné, pretože budúca mamička nepriberá tak rýchlo, trénuje svoju kondíciu a všetky problémy, ktoré s tehotenstvom nastávajú, môže na tréningoch filtrovať.

V minulom článku sme ti ukázali tie najlepšie cvičenia, ktoré môžeš cvičiť aj počas toho, ako svoj malý poklad očakávaš. Dnes sa posunieme o pár mesiacov ďalej a ukážeme ti cvičenia, ktoré sú vhodné po pôrode.

Tieto cviky sú zamerané na ruky, chrbát a ramená, pretože pri malom dieťati je nevyhnutné, aby si mala práve tieto časti tela poriadne silné. Bábätko sa cíti najviac v bezpečí na rukách matky, preto sa musíš obetovať a nosiť ho niekedy dlhé hodiny.

Toto efektívne cvičenie, ktoré ti nezaberie veľa času, no spraví s tvojimi rukami zázraky, by si mala praktizovať minimálne 2-3x do týždňa. Dieťa daj oteckovi do kočíka a ty si užívaj čas pre seba.

Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.