Veľa žien sa pri budovaní svojej vysnívanej postavy sústredí najmä na nohy, zadok či brucho. Zabúdajú pri tom však na zvyšok tela. Pričom najúčinnejšie pre chudnutie je zapojenie celého tela či už v HIIT podobe, alebo Tabata cvičení. 

Ako každá, tak určite aj ty sa chceš toto leto ukázať v čo najlepšej forme. Preto by si sa nemala zameriavať len na niektoré časti tela, ale skúsiť zapojiť všetky partie. U nás žien je to prioritne zadok, nohy alebo brucho, no nezabudni na zvyšok.

zdroj: pexels.com

Najviac podceňovaná u žien je tá najobľúbenejšia u mužov. Sú ňou ruky a chrbát. Neboj sa, že ak začneš cvičiť aj tieto časť tela, narastú ti do rovnakých rozmerov ako mužom. My sme pre teba pripravili zoznam viacerých videí zamerané na spevnenie a vytvarovanie celého tela bez použitia akýchkoľvek pomôcok. Taktiež toto cvičenie môžeš praktizovať doma alebo vybehni von na lúku alebo najbližšie workoutové ihrisko.

Pripravili sme si pre teba zoznam, pomocou ktorého si vytvoríš svoj vlastný tréningový plán zameraný na celé telo. Základné pravidlá domáceho full-body tréningu sú jednoduché. Riaď sa podľa tohto: 

  • zo zoznamu nižšie si vyberieš 10 cvikov, spomedzi ktorých si zvolíš 2-3 na každú partiu 
  • pokús sa cviky obmieňať s každým novým workoutom
  • riaď sa pravidlom 50/10 (50 sekúnd cvičíš, 10 odpočívaš) 
  • jedna séria znamená prevedenie všetkých 10 cvikov (ak si začiatočníčka stačí ti 1-2 série, pre pokročilé by sme odporučili 3-4) 
  • po skončení sa ponaťahuj, aby si zmiernila svalovicu

Cviky na spodnú časť tela:

  • výpady
  • drep
  • drep s výskokom
  • výstupy na bedňu/stoličku
  • pulzy na špičkách (lýtka)
  • zakopávanie
  • mostík

zdroj: www.pexels.com

Cviky na vrchnú časť tela:

  • mužský/ženský klik
  • klik na úzko
  • triceps dips o stoličku
  • dotyk ramien v planku
  • superman
  • chôdza v planku doboku

 

Cviky na stred tela:

  • dvíhanie nôh v ľahu
  • bicykel
  • sit-up
  • plank
  • crunch
  • side plank

zdroj: www.pexels.com

Kardio:

  • jumping jacks
  • burpee
  • horolezec
  • high knees
  • skoky na švihadle
  • šprint (na mieste)
  • frog jumps

 

Alebo sa môžeš riadiť týmito videami, ktoré ti precvičia celé telo. Zárukou redakcie je, že sa zapotíš ako nikdy, napriek tomu, že je to „len“ 20 minútové cvičenie.

Komentáre