Pexels/Ron Lach

Zdravé oleje (tuky)

Olivový olej, sezamový olej, ľanový olej či rôzne orechy a semienka obsahujú kvalitné látky, ktoré ti dokážu zabezpečiť mladistvý vzhľad pleti a jej vypnutie. Pri ich pravidelnom používaní, a teda konzumácii nebudeš musieť sledovať najnovšie trendy v oblasti estetickej medicíny. Každý deň si daj hrsť orechov alebo lyžičku oleja a budeš sa cítiť lepšie aj krajšie.

Listová zelenina

Špenát, kapusta, ružičkový kel alebo aj obyčajný listový šalát ti pomôžu bojovať s nadmerným výskytom akné. Vďaka konzumácii týchto potravín na dennej báze môžeš podporiť aj tvorbu kolagénu a aspoň trochu spomaliť tvorbu vrások.

Celozrnné výrobky

Keď sme na začiatku spomínali, že prílohy k jedlám by si mala obmedziť, dá sa to aj inak. Nemusíš ich úplne vyradiť zo stravy, pretože ich stačí nahradiť inými alternatívami. Namiesto obyčajných cestovín a ryže kupuj iba celozrnné výrobky, pečivo vyberaj grahamové alebo cereálne a biely cukor vymeň za kokosový. Rozdiel v chuti veľmi nespoznáš a tvoja pleť sa ti odvďačí.

Zdroj: Healthline.com

Mohlo by sa ti páčiť

Viac z kategórieBeauty