Vyskúšala som už vo svojom živote takmer všetko. Zumbu, bodywork, posilku či beh, ale keď ma známa zavolala na silové cvičenie, ktoré sa spája s našimi silnejšími polovičkami, najprv som si búchala prstom na čelo a robila si z toho žarty.

Ja a box? To nemyslíš vážne… Ako dni ubiehali  nakoniec ma na to zlomila a môžem len ďakovať. Prvé hodiny boli trápenie. A keď poviem trápenie, myslím tým naozajstné trápenie.  Nevládala som s dychom, nemala som správne pohyby a ani kondičku, ale postupne som sa v partii mladých dievčat a s trénerom, ktorý nás ma na starosti do toho ako tak dostala. Ako tak, lebo pri tomto športe je stále čo vylepšovať.

Po prvých hodinách som si necítila svaly na bruchu a rebrách. Ruky som mala doudierané a svalovka mi potrápila celé telo. Zakaždým, keď som prišla domov, zmohla som sa akurát tak na horúcu sprchu a posteľ, z ktorej som sa prebrala až ráno. Áno, prvé tréningy boli smrť, ale teraz ma o to viac baví sledovať ako sa všetky v skupine zlepšujeme a posúvame vpred. Motiváciou je nám predsa aj nezadržateľne sa blížiace leto.

shutterstock_154444928-998x665foto: thefederalist

Ak chcete spevniť telo alebo zhodiť pár kíl, odporúčam. Po každej hodine vychádzame z telocvične ako  keby nás hodili do vody. Ja osobne som to doplnila ešte o beh a trúfam si povedať, že zmena postavy je v tomto prípade aj u teba zaručená. Začnú sa rysovať svaly na rukách a bruchu. Spevní sa zadok a stehná. Nehovorím že sa tam mlátime ako v K2, ale po práci, ktorú má 90% z nás sedavú, je to super aj ako ventil. Problémy idú minimálne počas tejto hodiny a pol bokom. Naštval ťa frajer alebo v práci šéf? Vrece, do ktorého sa vieš pekne vymlátiť,  znesie naozaj veľa.

Stačí tomuto športu dať šancu a on si ťa krok po kroku získa.

titulná foto: elitedaily