Či už sa cvičeniu a športu venuješ pravidelne alebo ťa to chytí iba občas, musíš vedieť, že iba samotné vybrané tréningy nestačia na to, aby sa tvoje telo celkovo menilo. Nie len na pohľad, ale aj výdržou. K tomu, aby si mala za sebou kompletné precvičenie tela, potrebuješ spojiť kardio a silový tréning, ale nezabúdať ani na flexibilitu.

Áno, aj pružnosť tela je veľmi dôležitá a to oceníš nie len pri workoutoch, ktoré ti pôjdu ľahšie, ale aj v bežnom živote. Budeš výkonnejšia, ohybnejšia, menej unavená a náchylná na zranenia. Nebude ťa bolieť chrbát zakaždým, keď sa zohneš, a taktiež to ocení aj tvoj partner v posteli. Veď vieš, …

Strečingu, ktorý ti ponaťahuje svaly by si mala venovať minimálne 10 minút denne alebo ho pridať na záver po cvičení. Pre inšpiráciu sme vybrali niekoľko online ukážok, z ktorých si môžeš vybrať ten, ktorý sa ti bude pozdávať najviac. Od päťminútového „naťahovania sa„, až po 30-minútový workout zameraný na kompletnú flexibilitu tela.

Zaraď strečing do svojho tréningového rozvrhu

Tieto 5 či 6-minútové cvičenia sú vhodné aj pre úplné začiatočníčky či tie zaneprázdnené.

Neskôr môžeš postupne pridávať na 10 až 15 minút strečingu.

Pokiaľ si nájdeš 30 minút času na cvičenie, rozhodne vyskúšaj túto zostavu. Takisto je vhodná aj pre začiatočníčky, takže žiadne výhovorky!

Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.