Pravidelne cvičíš, ale výsledky veľmi nevidíš? Možno je to tým, že si sa inšpirovala neefektívnymi tréningovými plánmi. Ak chceš na svojom tele niečo viditeľne zmeniť a formovať, nepotrebuješ sa týrať dlhými workoutmi, stačia ti kratšie, no intenzívnejšie a presne zacielené cvičenia. Takými ťa inšpirujeme, ak si si dala za ciel zapracovať na svojom pozadí.

Mať pekný, pevný, guľatý a nadvihnutý zadok – to je sen mnohých žien, ktoré žijú fit a dávajú si záležať na svojom výzore. Kým kedysi sa „väčší“ zadok nepovažoval všeobecne za príťažlivý, dnes je to ženská zbraň, na ktorú sa upriamuje zrejme najväčšia pozornosť. K nemu ešte úzky driek a si ako modelka z Instagramu, no nie?

Samozrejme, nemôžeš veriť všetkému, čo vidíš na sociálnych sieťach, no to ešte neznamená, že sa z každej postavy nedá vytvarovať to, čo je bližšie k tvojej vysnívanej predstave. Stačí trocha trpezlivosti, pravidelnosti a už v lete sa môžeš pochváliť v plavkách tip-top zadkom.

Ak máš pocit, že práve ten tvoj potrebuje trocha nabrať na objeme a dvihnúť sa smerom hore, potom sú nasledujúce workouty presne to, čo potrebuješ vyskúšať.

Stačí ti len 10-minút, pokojne aj každý druhý deň

Toto je 10-minútová výzva, ktorá trvá 2 týždne

Ak túžiš po brazílskom type, toto musíš vyskúšať

Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.