Leto je za rohom, preto určite oceníš tieto tipy a triky na to, ako rýchlo schudnúť. Aj keď sa hovorí, že na letnej postave by si mala pracovať už počas zimy, je jasné, že väčšine z nás sa nechcelo. 

Základom zhadzovania kíl je kalorický deficit. Už určite vieš, že keď chceš schudnúť, mala by si spáliť viac kalórií než prijmeš. Vďaka tomu, že si budeš strážiť stravu a nebudeš sa prepchávať, si môžeš sem-tam dopriať aj sladkosť či niečo slané.

Bielkoviny

Ako rýchlo schudnúť už počas 10 dní? Stav na bielkoviny. Sú jednou z trochu základných zložiek živín (bielkoviny, sacharidy, tuky) a vďaka nim zostaneš dlhšie zasýtená a nepriberieš, aj keď si ich dopraješ viac.

Jesť by si ich mala v každom jedle, aby si nebola rýchlo hladná a nemala chuť na niečo nezdravé. Medzi kvalitné zdroje bielkovín, patrí grécky jogurt, kuracie mäso, cottage syr, ryby alebo vajíčka.

zdroj: Pexels/Trang Doan

Dlhý a kvalitný spánok

našom staršom článku sme ti vysvetlili, prečo je kvalitný spánok dôležitý. Neovplyvňuje len naše fungovanie počas dňa, no aj náš metabolizmus a trávenie. Možno si si to už všimla alebo nie, no keď spíš málo hodín a si nevyspatá, máš tendenciu jesť častejšie a pociťovať väčšie chute na nezdravé veci. Naopak, ak si spala v noci minimálne 7 hodín, dokážeš sa držať na uzde a jesť iba jedlo, ktoré je výživné a plné minerálov.

zdroj: Unsplash/all_who_wander

Každodenný pohyb

Tipy na to, ako rýchlo schudnúť, uzatvára pravidelná pohybová aktivita. Často sa môžeš stretnúť s tým, že tréner ti povie, aby si necvičila každý deň, lebo svaly potrebujú regenerovať a oddychovať. To je pravda, samozrejme. No ak chceš rýchlo schudnúť, mala by si sa hýbať každý deň. Nemusíš vyslovene cvičiť a zdvíhať činky, počíta sa aj polhodinová prechádzka, joga, strečing alebo tanec. Podstatné je, aby si sa počas 10 dní naozaj pravidelne hýbala.

Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.