Všetky dobre vieme, aké ťažké je chudnutie. Chodíš do posilky deň aj noc a výsledky sa stále nedostavili. Ak sa snažíš schudnúť, no nejde to ako by si chcela, tu je 6 možných dôvodov, prečo..

STÁLE CVIČÍŠ

Presiľovanie spôsobuje, že po tréningu je zotavenie takmer nemožné a tvoja chuť do jedla je veľmi veľká.

AKO SI TO UĽAHČIŤ

Pre veľa žien, ktoré sa snažia schudnúť je skvelým riešením cvičenie v rozmedzí od 45 minút do 1 hodiny, 5x do týždňa.

DRŽÍŠ SA DIÉTY SVOJEJ KAMOŠKY

Ak ide o chudnutie, každá z nás je svojim spôsobom unikátna. Čo pomáha schudnúť tvojej kamoške, nemusí pomôcť Tebe.

AKO SI TO UĽAHČIŤ

Nájdi svoju vlastnú cestu stravovania, ktorá je pre Teba najlepšia a najúčinnejšia. Zabudni na diéty, ktoré sú práve v kurze. Najúčinnejšia diéta je tá, ktorú máš rada a vieš si ju udržať. /samozrejme, ak nebude pozostávať z 3 pízz na deň/

Čaro bude spočívať najmä v tom, že si tieto stravovacie návyky osvojíš a nebudeš sa ich chcieť vzdať=>nebudeš priberať a budeš sa cítiť skvelo.

SI KRÁĽOVNÁ KARDIA

Kardio ti môže pomôcť spáliť kalórie, avšak silový tréning je kľúčom k spaľovaniu kalórií 24/7. Posilňovanie zmení tvoje telo na stroj na spaľovanie kalórií. To všetko vďaka tomu, že nadobudneš svalovú hmotu, ktorá je najúčinnejšia pri zlepšení metabolizmu a pri spaľovaní tuku.

AKO SI TO UĽAHČIŤ

Nemusíš zo svojho cvičebného plánu úplne vyradiť kardio. Iba k nemu pridaj aj silové cvičenie. Najlepšie je začať tréning 10 minútami kardia, potom sa vrhnúť na silové cvičenie a na záver tréningu si dať kardio v rozmedzí 10-30minút. Skvelým riešením je populárny HIIT tréning. Ak si o tom ešte nepočula, klikni sem.

VYHÝBAŠ SA CUKROM A TUKOM

Namiesto zameriavania sa na vylúčenie nejakej zo spomínaných živín zo svojho jedálnička, sa radšej zameraj na veľkosť jednotlivých porcií.

Takže namiesto zakázania tukov, cukrov alebo bielkovín, si ich dopraj, avšak v primeranom množstve.

NEJEŠ DOSTATOČNE VEĽA

Rozdiel medzi udržaním váhy a strate na váhe je iba 500 kalórií na deň. Odoprieť si 500 kalórií nie je až tak veľa, ako sa ti na prvý pohľad môže zdať.

Avšak ak si odoprieš viac, spravíš svoje chudnutie o čosi namáhavejšie. Ak neješ dostatočné množstvo jedla na deň, tvoj metabolizmus sa spomalí a kilá idú dole ťažšie.

AKO SI TO UĽAHČIŤ

Aj keď každá z nás potrebuje odlišné množstvo kalórií, v priemere ženy potrebujú prijať aspoň 1 200 až 1 500 kalórií na deň, aby schudli bez spomaleného metabolizmu alebo extra hladu.

MÁLO SPÍŠ

Nezáleží na tom, ako dobre sa cítiš po 6 hodinovom spánku. Ak si nedopraješ dostatok spánku, tvoje chudnutie bude oveľa ťažšie.

Napríklad už 4 dni 4,5 hodinového spánku zvyšujú ukladanie tukov.

AKO SI TO UĽAHČIŤ

Urči si čas, kedy budeš chodiť spať. Každý večer ho dodrž a dopraj si aspoň 8 hodinový spánok

foto: pinterest