Ako podporiť samu seba

Nie vždy je počas krízovej situácie v našom živote pri nás niekto, kto nás dokáže podporiť a upokojiť. A tak by sme sa to mali naučiť robiť aj samé. Vďaka tomuto návodu budeš vedieť, ako podporiť samu seba počas ťažkých chvíľ.

Vyskúšaj tieto 3 jednoduché, ale účinné spôsoby.

Nezabúdaj na svoje telo

Môžeš mať pocit, že počas krízových situácií v tvojom živote, najviac trpí tvoja  duša, nie je však len to. Obrovskú, ba až najväčšiu časť stresu pociťuje tvoje telo, na ktorom sa to časom môže aj odraziť v podobe rôznych chorôb.

Počas ťažkých chvíľ častokrát zabúdame na svoje základne potreby, ako napríklad jedlo, voda, spánok alebo fyzická aktivita. A robíme chybu, pretože vtedy by sme sa mali čo najviac sústrediť práve na to. 

Postaraj sa o svoje telo. Nezabúdaj na príjem potravy alebo si dopraj nejaké dobré jedlo, pi viac vody alebo horúceho čaju, neoberaj svoje telo o spánok a zhlboka dýchaj. Pomôže ti to upokojiť sa a vrátiť kontrolu nad svojimi emóciami. 

Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane.

Mohlo by sa ti páčiť

Viac z kategórieLife