Každý chceme vstávať ako úspešní a bohatí ľudia. Oprah Winfrey, Bill Gates, či Elon Musk majú presnú rannú rutinu, ktorú dodržiavajú a hovoria, že tým sa ich výkon oveľa zlepšil. Zo začiatku to bude ťažké, no neskôr to bude pre teba úplnou samozrejmosťou. Potom sa obzrieš  na všetky tie rána, kedy si príliš dlho vylihovala. 

Začni pozitívne. Začať deň s pozitívnym prístupom ti môže pomôcť zlepšiť si zvyšok dňa. Mysli na to, za čo si vďačná a prečo sa vlastne tešíš na tento deň. Ak žiješ život, na ktorý si hrdá, nebude problém vstať a makať na sebe. Je to len o tom, prečo sa tešíš na konkrétny deň a aká je tvoja motivácia.

Vyber si rannú rutinu. Urči si presnú rutinu, ktorú budeš dodržiavať a ktorá ti bude vyhovovať. Je jedno, či je to behanie, meditácia, jóga alebo čítanie knihy. Zisti, čo ti pasuje a urob z toho rutinu, ktorá ti bude spríjemňovať ráno.

Prestaň odkladať budík. Áno, je to ťažké, no prinesie ti to skvelé výsledky. Čím viac odkladáš budík, tým viac budeš unavená a tvoje telo bude zmätené.

zdroj: unsplash.com

Všímaj si to, čo sa s tebou deje. Zapisuj si svoje rána. Zisti, čo ti viac sedí. Či je to káva alebo výdatné raňajky, či je to kakao alebo pozeranie filmu. Taktiež si zapisuj inšpirácie pre lepšie rána a sleduj ako sa deň po dni posúvaš.

Pi vodu. Ak dlho po prebudení nevypiješ žiadnu tekutinu, môžeš sa cítiť demotivovaná a môžu prísť na teba mdloby. Polož si pohár alebo fľašu s vodou k posteli a každé ráno, hneď ako sa zobudíš, sa napi.

Choď von. Či už ideš behať, cvičiť alebo skočíš do obchodu, choď von a hýb sa. Tak sa preberieš a budeš mať oveľa viac energie.

Nachystaj si svoj outfit večer predtým. Možno si povieš, že je to hlúposť, no ak ráno vstaneš s tým, že vieš čo na seba, ušetríš si kopu času a trápenia.

Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.