Posledné zbohom

Ráno sa zobúdzaš unavená, bez energie a povieš si, že nasledujúci večer už niečo zmeníš. Ale keď sa zotmie, znova sa opakuje ten istý scenár – na nič nemáš čas, hodíš do seba večeru a nakoniec sa aj tak hráš s telefónom v ruke až kým ťa nebolia oči. I keď si veľmi unavená, nedarí sa ti zaspať. Ako bojovať s nespavosťou? 

Či ti je tento nezdravý režim povedomý alebo robíš veci inak a aj tak sa dlhé hodiny v posteli prevaľuješ, pretože tvoja myseľ odmieta ísť do spánkového režimu, mala by si s tým niečo robiť.

Ponocovanie nie je zdravé nie len pre psychiku, ale telo celkovo. Únava zase vedie k stresu a zlej nálade. Aby si tomu predišla, prinášame ti zopár tipov na to, ako bojovať s nespavosťou. Sú základom, ktorým by si mala začať.

Začiatok pri večeri

Keď sme pri začiatku, musíš myslieť na to, že všetko sa môže odvíjať od toho, čo si zvolíš na večeru. Tučné, mastné, či príliš sladké jedlá spôsobujú to, že ti bude ťažko a ako vieš, s takým žalúdkom sa ľahko nezaspáva. Večera by mala byť ľahká a plná zeleniny, aby si nemala počas spánku žiadne zbytočné problémy.

Žena spí
zdroj: Polina Kovaleva

Pravidlá po nej

Tvoj denný režim by mal byť rozdelený na prácu a povinnosti, a na relax a osobné záležitosti. Mala by si si striktne určiť, že vo večerných hodinách už nebudeš riešiť prácu a podobné záležitosti, kvôli ktorým sa len stresuješ. Len si tak „zapneš“ myšlienky na maximum a nedovolia ti zaspať.

Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane.

Mohlo by sa ti páčiť

Viac z kategórieLife