začiatočníčka vo fitku

Ak si začiatočníčka vo fitku, určite by si ocenila rôzne tipy, ako správne cvičiť a prevádzať jednotlivé cviky. Ak nechceš míňať peniaze na osobného trénera, môže ti pomôcť fitness blogerka Janka Tkáčová. Tá na svojom Instagrame zverejňuje okrem receptov aj množstvo užitočných rád.

V našich predošlých článkoch si si mohla pozrieť rýchle, zdravé a chutné recepty od Janky. V jednom nájdeš tipy na obedy a večere a v druhom zdravšie verzie sladkostí a dezertov. Maškrtiť sa totiž dá aj bez výčitiek a zbytočne vysokých kalórií.

Opýtali sme sa Janky, aké potraviny u nej nemôžu chýbať. Ak sa chystáš do obchodu, môžeš sa ňou inšpirovať. „Za mňa je to ovocie a zelenina, tvaroh, cottage cheese, kuracie mäso, tuniak, tortilla, zemiaky a kečup,“ prezradila.

Teraz sa pozrime na to, čo by si mala ovládať, ak si začiatočníčka vo fitku a chcela by si začať cvičiť. Vieš, čo všetko by si mala vedieť a ako robiť jednotlivé cviky tak, aby boli efektívne a neublížila si si pri nich? Na záver ti prezradíme aj najčastejšie chyby, ktorých sa my ženy pri cvičení dopúšťame.

Najlepší cvik na zadok

Tento cvik môžeš robiť vo fitku, ale pokojne aj doma. Nemôžeš sa vyhovárať na zlé počasie alebo to, že sa ti nechce ísť do gymu. Niekedy stačí sebazaprenie a chcenie.

Možno sa vo fitku stretneš aj s tým, že sa ti bude posúvať lavička, o ktorú sa budeš opierať. Riešenie je veľmi jednoduché. Stačí ju podložiť závažiami z činiek.

Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane.

Mohlo by sa ti páčiť

Viac z kategórieFitness