Je ťažké stlačiť všetky svoje povinnosti do 24 hodín.

Odzadu.sk
Staň sa blogerkou

Medzi prácou, socializáciou, upratovaním a spánkom je veľmi ľahké nenájsť dosť energie na pravidelné cvičenie.

Ver mi, sama som práve v takomto období. Nikdy som nebola viac zaneprázdnená. Nestíham ráno behať, nestíham večer spinning. No napriek tomu som fit. Každý jeden deň totiž urobím dvojminútový plank. Moje bruško je ploché a to som nerobila brušáky roky.

plankfoto: pro10fitness

Ak si práve prevrátila oči, pretože plank nenávidíš, tak sa ti nečudujem. Je to fakt ťažký cvik, keďže zaberá na brucho, nohy, ruky, ramená aj chrbát.

No chce to len dve minúty a nepotrebuješ absolútne nič – stačí ti trochu miesta a váha tvojho tela.

Samozrejme, je niekoľko druhov plankov, ktoré rozdielne pôsobia na tvoje telo. Môžeš robiť plank s vystretými rukami. Môžeš robiť side plank. Môžeš robiť ďalších 10 rôznych plankov. Môžeš kombinovať ich variácie po 30 sekundách.

Tak napríklad takto: 

  • 30 sekúnd klasický plank
  • 30 sekúnd plank s vystretými rukami
  • 30 sekúnd plank na pravom boku
  • 30 sekúnd plank na ľavom boku

Alebo jednoducho dve minúty klasicky. Daj tomu šancu a uvidíš sama.

zdroj: elitedaily.com