Pokúsim sa ti pomôcť so zhodením pár kíl a ak budeš chcieť, aj so zmenou životného štýlu.

Áno, ja viem, chcela by si si prečítať, že som vynašla nejakú zázračnú tabletku alebo čaj na chudnutie, že nebudeš musieť pohnúť ani len malíčkom na nohe a aj tak schudneš. Je mi to ľúto, ale nič také neexistuje. Žiadny čaj, žiadne nohavice ti nepomôžu schudnúť bez toho, aby si niečo robila. Zamysli sa, keby takéto veci naozaj fungovali, myslíš si, že by niekto chodil do fitness centra? Všetky by skrachovali.food_elitedaily3-600x300foto: elitedaily

Odzadu.sk
Staň sa blogerkou

Jedna z prvých chýb, ktorú takmer každá žena urobí je, že prestane jesť sladké jedlá. Pre telo je to šok. Takáto šoková terapia je naozaj super, ak si si predsavzala, že už nikdy nevložíš nič sladké do úst.

Ďalšia, o nič menej častá chyba je, že ženy začnú cvičiť každý deň bez prestávky. A ako to skončí? Po dvoch týždňoch nenávidia tenisky a fitko.

Toto je len pár chýb, ktorými som si prešla aj ja. Ja som taktiež chcela zhodiť len pár kíl a nakoniec sa týmito pravidlami, ktoré ti opíšem nižšie, riadim celoročne. V nasledujúcich bodoch ti priblížim, ako schudnúť s rozumom a zdravo, aby si si takýto zdravý život naozaj obľúbila. 🙂

1. Potrebuješ odhodlanie, ktoré ti musí vydržať minimálne pár týždňov, kým si na nové stravovanie a pohyb zvykneš.

2. Ovocie a zelenina sú oddnes tvoji najlepší priatelia. Zeleninu môžeš jesť celý deň, ale ovocie len doobeda (kvôli vysokému obsahu cukrov). Taktiež obmedz v jedálničku nezdravé cukry, t. j. papanie rôznych cukríkov, keksíkov, lízaniek a podobne.elite-daily-simone-becchetti2-600x300foto: Simone Beccheti

3. Jedz len to, čo ti naozaj chutí. Nepremáhaj sa jesť také jedlá, ktoré sú zdravé (lebo to bolo napísané na internete), ale pri ich jedení sa ti žalúdok „obracia“.

4. Hydratácia! Vodu tvoje telo potrebuje pre správne fungovanie vnútorných orgánov. Takže všetky sladené nápoje a ochutené minerálky nechaj v obchode a vymeň ich za nesladené minerálky, prípadne vodu.

5. Začni s pohybom. Ak si úplne prestala vykonávať pravidelnú aktivitu. Rob to, čo ťa baví! Ak nie si nadšená z behu, ako ja, tak ho vymeň za prechádzky, bicyklovanie, jógu, cvičenie s vlastnou váhou… Začni sa hýbať dnes! Nie zajtra alebo od pondelku. Je dôležité, aby si si uvedomila, že nejde o závod! Dávaj pozor, aby si sa pri cvičení nezranila.

Žienky nevyhadzujte peniaze na zbytočnosti, ktoré dokážete urobiť aj bez nich, zdravo a hlavne chutne. 😉 Výsledky sa po pár týždňoch určite ukážu.