Potrebuješ schudnúť, no nechce sa ti behať a cvičenie vo fitku ťa nebaví? Nevadí! Postavu si dokážeš vyformovať aj doma. Len treba vedieť ako na to. Nepotrebuješ nič, len stopky (poprípade aplikáciu v telefóne „Tabata“) a chuť cvičiť.

Články o tabate, kruháči či intervalovom tréningu sme tu už mali. Jedná sa o veľmi efektívne cvičenie, kedy v krátkom čase zo seba vydáš maximum, za ktorým nasleduje ešte kratšia pauza a pokračuješ ďalej. Sú rôzne spôsoby, ako si nastaviť jeden cyklus, no základ je 20 sekúnd cvičíš, 10 sekúnd pauza a to celé zopakuješ 8 krát. Buď cvičíš jeden cvik celých osem kôl alebo si zvolíš dve, ktoré budeš striedať. Ideálne je dať si aspoň 3 takého cykly počas jedného cvičenia. Samozrejme netreba zabúdať na rozcvičku a strečing.

A ak sa špeciálne obzeráš po cvikoch, ktoré sú ako stvorené na pálenie kalórií, tak ti prinášam videá, ktoré nájdeš na Youtube. Nechaj sa nimi inšpirovať, sú naozaj účinné.

Jumping jack

Vysoké kolená

Lifting

Mountain climber

Drep s výskokom

A to najťažšie nakoniec: Burpees

 

Komentáre