Jasné, život nie sú preteky. Ale niekedy také kamarátske súperenie dokáže v tebe vyburcovať tie najlepšie výsledky. Zožeň aspoň dvoch kamošov, vybehnite cez víkend von a skúste tento tréning:

Názov: 2 minútový drill

Čas: cca 30 minút

Miesto: najlepšie niekde vonku

Čo potrebuješ: stopky, 3 rovnako vážiace kamene/kettlebelly/činky, veľkú pneumatiku, zapisovacie potreby, aspoň 2 kamošov

Postup: Na každý cvik máš 2 minúty.

Oddych máte podľa toho, koľko vám ostane času do uplynutia dvoch minút od vtedy, ako to vzdáte.

Víťaz v rámci jedného cviku získa 3 body, druhé miesto 2 body a posledný dostane 1 bod. Po každom cviku si výsledky pekne zapíšte, aby ste sa nebodaj na konci nepohádali. Víťaz je logicky ten, čo získa celkovo najviac bodov.

Dohodnutie odmeny pre víťaza a porazeného je na vás.

fitworks.ca

fitworks.ca

CVIČENIE

5 – minútová rozcvička

Môže to byť jogging, výpady, drepy, či poskoky.

Kliky

Urob čo najviac klikov – máš čas 2 minúty. Dohodnite sa, ako budú kliky vyzerať, aby bola pre všetkých rovnaká miera. Kto urobí najviac, získa 3 body.

Prevracanie pneumatiky

Urob čo najviac prevratov pneumatiky – máš čas 2 minúty.

2 minúty oddych pre všetkých (ak sa nestriedate všetci na 1 pneumatike).

Beh

Bež najrýchlejšie ako môžeš po dobu 2 minút. Ten kto dobeží najďalej získa 3 body.

Zdvihy nad hlavu

Urob čo najviac zdvihov nad hlavu s činkami, skalou, kettlebellom, alebo akoukoľvek záťažou – máš čas dve minúty.

Plank aka „zamrznutý klik“

Vydrž čo najdlhšie do dvoch minút – kto vydrží najdlhšie získa 3 body.

Beh

Bež najrýchlejšie ako môžeš po dobu 2 minút. Ten kto dobeží najďalej získa 3 body.

Vydýchanie a strečing

Po dobu 5-10 minút si urobte strečingové cvičenie, pre „výfič“. Upokojte sa, vydýchajte sa, ponaťahujte sa, až potom si zrátajte body a oslavujte víťaza a porazeného.