Každá žena túži po peknom pozadí. Chceme, aby sa páčil nielen nám, ale i opačnému pohlaviu. Ale ako vyformovať krásny guľatý zadok? 

Medzi najúčinnejšie cviky sa radia drepy. Veľa drepov. Avšak tie klasické, ako ich poznáme ešte zo škôl, nie sú jediným a najlepším cvikom, ako sa k vysnívanému tvaru dostať. A prečo? Dôvodom je technika. Ak sa necvičia správne, nemajú želaný efekt.

Nič však nie je lepšie ako klasický drep a jeho obmeny

Vyskúšaj rôzne druhy drepov, ktoré robia hotové zázraky. Získaš guľatý zadok, no majú tiež vplyv na posilnenie celého tela, najmä na nohy. Taktiež spaľuje viac kalórií a podporuje rovnováhu. Existuje tiež viac typov prevedenia tohto cvičenia. My odporúčame kombináciu viacerých pre lepší efekt.

Najlepšie je cvičiť tento cvik 3x do týždňa s rôznymi obmenami. Ešte lepšie by bolo, ak by sa na tvoju techniku pozrel aj skúsený človek, aby si vedela, že to robíš správne. Dôležité je tiež spraviť si medzi cvičením aj deň odpočinku.

Odporúčame vyskúšať aj videá od Pamely Reif, ktoré ti dajú skutočne zabrať.

Ak by si chcela okrem zaguľatenia svoje pozadie spevniť a zdvihnúť, vyskúšaj k nim pridať aj tieto cviky. Pomôžu ti efektívne precvičiť zadoček, ak aj napriek snahe výsledky veľmi nevidíš. Možno si sa iba inšpirovala nesprávnymi tréningovými plánmi.

Nemusíš sa trápiť dlhým cvičením, občas ak chceš na svojom tele niečo viditeľne zmeniť a formovať, stačia ti kratšie, no intenzívnejšie a presne zacielené workouty.

Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.