Leto je už čochvíľa za rohom a vy ešte stále nemáte postavu „do plaviek“? Nezúfajte! Pripravili sme pre vás výzvu, ako spevniť svoju postavu za celých 14 dní a to len za pár strávených minút denne. Tak čo, idete do toho?

Ide o kombináciu cvikov, kde spevníme a precvičíme celé telo. Výhodou je, že tieto cviky môžete robiť v pohodlí vášho domova a zaberú naozaj len pár minút. Táto výzva sa týka len 3 cvičení : sumo squats, T push-ups, a V crunches. Povieme si, o aké cviky ide a ako ich správne a efektívne cvičiť, aby sa výsledky dostavili včas.

Sumo Squat

Ide o cvik, kde čupíme v tzv. sumo drepe. Postavte sa s nohami rozkročenými naširoko a ruky držte pohodlne pred hrudníkom, aby ste zostali vyvážené. Tým, že si pomaličky budete ohýbať kolená, spevňujete stehná, ktoré by mali byť rovnobežné s podlahou. Potom sa opäť postavte späť, vyrovnajte nohy úplne a stlačte glutety v hornej časti pohybu, aby ste čo najviac využili cvičenie. Toto sa počíta ako jedno opakovanie. Najideálnejšie je zvládnuť čo najviac opakovaní. Samozrejme, nie hneď, ale ideálne je postupné zvyšovanie, deň za dňom.