Mnohé z nás už jógu skúsili, no niekto odvahu stále nenašiel. Napriek tomu je to skvelá forma pohybu, ktorú by mal vykonávať pravidelne každý.

Odzadu.sk
Staň sa blogerkou

Ak máš z hodiny jógy obavy, tu je jednoduchá ranná rutina, ktorá ti nezaberie viac ako 15 minút a a precvičíš s ňou celé telo. Vykonávaj ju trikrát týždenne, alebo vždy, keď potrebuješ trochu nakopnúť.

1. Mostík

Ľahni si na chrbát, nohy roztiahni na šírku bokov, kolená pokrč a chodidlá polož na podlahu. Pri výdychu potlač kolená dopredu a prenes váhu na ramená.

Zadrž dych a vráť sa do pôvodnej polohy. Zopakuj šesťkrát.

bridges_-_yoga_-_womens_health__medium_4x3

womenshealthmag.co.uk

2. Rollovers

Ľahni si na chrbát a kolená pokrč do 90-stupňového uhla. Pri výdychu nohy vyrovnaj a  prejdi s nimi ponad svoju hlavu.

V tejto polohe sa nadýchni a roztiahni nohy na šírku ramien. Vydýchni a vráť sa do pôvodnej polohy. Zopakuj šesťkrát.

rollovers_-_yoga_-_womens_health__medium_4x3

womenshealthmag.co.uk

3. Bicycle legs

Ľahni si na chrbát a podopri si jeho spodnú časť. Vystri nohy a zastrihni nimi desaťkrát. Keď si hotová, pokrč nohy a desaťkrát otoč nohami, akoby si bicyklovala.

bicycle_legs_-_yoga_-_womens_health__medium_4x3

womenshealthmag.co.uk

4. Shoulder Stands

Ľahni si s pokrčenými nohami a chrbát si podopri zloženým uterákom. Pri výdychu dostaň kolená k svojim ramenám, pričom si rukami podopri chrbát. Pri druhom výdychu vystri nohy a drž tri minúty, potom sa opatrne vráť do pôvodnej polohy.

shoulder_stands_-_yoga_-_womens_health__medium_4x3

womenshealthmag.co.uk