Najlepšie na ráne je to, že je vždy veľmi motivujúce. Práve ráno máš novú príležitosť priblížiť sa k svojmu cieľu. Na udržanie motivácie a chuti robiť svoj život aktívnejším by si sa mala držať týchto krokov:

VYHĽADAJ SLNEČNÉ LÚČE

Nie každé ráno je slnečné, obzvlášť teraz na jeseň, ale ak je práve jeden z tých dní, neboj sa vyjsť von a vyhrievať sa. Slnečné lúče ti totiž pomáhajú pri spaľovaní kalórií. Jedna štúdia potvrdila, že ľudia, ktorí strávia viac času na rannom slnku majú nižší BMI index. Prečo? Ranné lúče pomáhajú regulovať tvoje tzv. vnútorné hodiny, ktoré podporujú lepší spánok (čo je nevyhnutné pre chudnutie).


DOPRAJ SI BOOTEA

Raňajky sú dôležité v procese chudnutia. Ak si dopraješ veľkú dávku bielkovín, pomôže ti to s chudnutím ešte viac. Daj si ráno i večer detoxikačný čaj Bootea, ktorý má na telo pozitívne účinky. Naštartuje tvoj metabolizmus a zaručene ti pomôže pri chudnutí.

Čaj BOOTEA kúpiš najvýhodnejšie TU

1111foto: pinterest

SPI DLHŠIE

Toto ide ruka v ruke s predchádzajúcim bodom. Ľudia, ktorí spia dlhšie majú aj menšiu chuť do jedla ako ľudia, ktorí šetria na spánku. Keď sme nevyspatí, zvyšuje sa naša chuť aj na sladké a nezdravé jedlo. Preto sa snaž znova si prepočítať koľko hodín spíš a prispôsob si svoj režim tak, aby si spala aspoň 7-8 hodín.sleeping-girl-239679_w1000foto: Sofeminine.co.uk

ZÍSKAJ VŠÍMAVÚ MYSEĽ

Všímavosť je kľúčová stratégia, ktorá prichádza s chudnutím. Ide v podstate o sústredenie sa a zameranie svojej pozornosti na jednu vec. Pri chudnutí je teda dôležité začať aj s týmto. Uvedomiť si o čo sa snažíš a nasmerovať tým smerom aj svoju myseľ. Preto si ráno dopraj zopár minút, v tichosti sa sústreď a nasmeruj svoje myšlienky správnym smerom.

ZMEŇ SVOJU DOPRAVU

Dochádzanie do práce alebo školy je v súčasnosti už také jednoduché. Nie je to však najvhodnejšie pre tvoj štíhly pás. Je dokázané, že ľudia, ktorí používajú ako dopravný prostriedok bicykel, mestskú dopravu alebo dokonca chodia pešo majú vyššie šance pri chudnutí. Vyskúšaj to aj ty. Počíta sa aj to,keď prejdeš tých pár metrov k najbližšej stanici metra alebo zastávky.

ZACVIČ SI

Samozrejme, že cvičenie v ktoromkoľvek bode dňa je dobrá vec. Avšak, ženy, ktoré si zacvičia už ráno sú menej roztržité pri pohľade na nezdravé jedlo. Štúdia tiež dokázala, že sú počas dňa produktívnejšie a nezáleží na tom, akú váhu majú.maxresdefaultfoto: youtube

ZBAĽ SI SVOJE OBČERSTVENIE

Vyhni sa poobedňajšej návšteve automatu v práci. Ráno trvá iba chvíľu si pripraviť dostatok občerstvenia, po ktoré môžeš cez deň siahnuť keď ťa prepadne hlad.  Preto nepodceňuj svoj hlad a priprav si chutné zdravé občerstvenie, ktoré budeš mať pri sebe a vyhneš sa tak maškrteniu, ktoré ťa až tak nezasýti.

Každé ráno máš príležitosť začať odznova, tak prečo nevykročiť správnym smerom?