Spamätávanie sa z rozchodu býva niekedy poriadne náročné. Často ani samy nevieme, čo máme robiť, aby sme  sa aspoň na chvíľu cítili lepšie. No čo tak cítiť sa lepšie nadobro, nie len na chvíľku? Toto sú 4 kroky, ktoré ti pomôžu dať bodku tam, kde definitívne patrí.

  1. Všetko poriadne vyčisti. A to doslova. Nemyslím tým, len tvoj byt. Spolu s ním vyčisti aj svoj telefón, sociálne siete a všetko ostatné čo ti ho neustále pripomína. Naozaj ti nepomôže zaspávať v jeho tričku. Zbav sa všetkého, čo ti otvára rany. Zahoď, podaruj, predaj všetko to, čo ti kedy daroval. Ak na to nemáš srdce, tak to zabaľ do krabice a vynes k babke na pôjd. Hlavne daj preč všetko z dohľadu.
  2. Rozvoňaj byt šalviou. Hovorí sa, že dym zo šalvie pomáha odohnať negatívnu energiu. Navyše jej vôňa má upokojujúce účinky. Spolu s ňou si zapáľ nejaké aromatické sviečky a nechaj svoje zmysly trošku rozmaznávať. Levanduľa a eukalyptus sú perfektné na uvoľnenie stresu.
  3. Vypíš sa z toho. Viete ako som sa dostala ku písaniu? Presne takto. Keď som viac nedokázala v sebe udržať všetky svoje emócie a pocity, rozhodla som sa nimi nezaťažovať nikoho iného a dať ich rovno na papier. Znie to možno jednoducho, ale naozaj to veľmi pomôže. Keď sa rozhodneš „vypísať to“ zo seba, určite sa ti uľaví. Nemusíš nikomu klamať, za nič sa skrývať a môžeš byť k sebe 100% úprimná.
  4. Rozmaznávaj sa. Ja viem, staré známe klišé, no nie je nič lepšie ako dopriať si trošku pohodlia. Choď na wellness, do sauny, na masáž. Nakupuj, tancuj, lež v posteli a dopraj si kýbel zmrzliny. Cvič, behaj, stretávaj sa s priateľmi. Čítaj knihy, pozeraj filmy, zmeň si účes. Rob to, čo ťa urobí šťastnou. Mysli v prvom rade na seba a na to ako sa cítiš.

„Keď sa jedny dvere zatvoria, ďalšie sa otvoria, ale často sa tak dlho pozeráme na tie zavreté, že nevidíme tie, ktorý sa pre nás otvorili.“

– Helen Keller

zdroj: elitedaily.com

Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.