Malé, takmer neviditeľné x-ko na vyskakovacích reklamách.

Väčšina vecí má svoj význam. Pero je na písanie, vidlička na jedenie… základné princípy, ktoré pravdepodobne už nejaký ten piatok ovládaš a asi ti ich netreba všetky pripomínať. No potom sú tu veci, ktorých jediným posolstvom je vytáčať ťa do nepríčetnosti. My sme vybrali top tridsiatku tých najhorších a ak ti koncom článku nebude tikať okom, tak niečo robíš zle.

1. Nálepky, ktoré sa nedajú odlepiť. Ostane po nich tenká biela vrstva, ktorú musíš zoškriabať nechtom.

2. Stránky, ktoré ti dovolia urobiť to, načo si tam prišiel a v poslednom kroku zrazu žiadajú peniaze.

3. Malé, takmer neviditeľné x-ko na vyskakovacích reklamách.

4. Vyskakovacie reklamy.

5. Ženské nohavice, ktoré vyzerajú, že majú vrecká… ale nemajú.

Uwe Jelting / Unsplash 

6. Nitky visiace z oblečenia. Zatiahneš… a zrazu máš dieru cez pol rukáva.

7. Štítky na oblečení, ktoré ťa celý deň omínajú a ide ťa z toho poraziť.

8. Pracovníci telemarketingu. Nikto nechce bambusové ponožky. Fakt nikto.

9. Dlhé pokladničné bloky. Kúpiš jeden poondiaty šampón, dostaneš Magnu chartu, s ktorou si môžeš vytapetovať obývačku.

10. Jednovrstvový toaletný papier. Forma adrenalínového športu, o ktorú nikto nestojí.

Michael Jasmund / Unsplash

11. Foodblogy, ktoré každý príspevok začínajú 10-stranovou esejou o toskánskych poliach. Človek chce recept, nie existenčnú úvahu, ktorá ti skrsla v hlave posledne, keď si parila knedľu.

12. Kožka pri nechte, ktorá sa nedá odtrhnúť bez toho, aby si si nestiahol z kože pol ruky.

13. Grafikony pre autobusy. Povedať, že sú orientačné, je ešte veľmi optimistické.

14. Jadierka v melóne.

15. Kontrolka v aute, ktorá signalizuje, že by si už vážne mal natankovať.

chuttersnap / Unsplash 

16. Poháre, do ktorých sa ti nezmestí ruka. Marketingový ťah predajcov umývačiek riadu.

17. Ploštice.

18. Špáradlá, ktoré sa lámu.

19. Ceruzky, ktoré sa lámu.

20. Všetko, čo sa láme a lámať sa nemá.

Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.