Fit žena sa zameriava na chudnutie

Ešte sa január ani neskončil a tvoja motivácia makať na svojom tele a byť fit začína klesať? Je veľmi ťažké udržať sa v nálade cvičenia a zdravej stravy dlhodobo. Teda, iba ak to nerobíš správne, pretože si sa na svoje chudnutie vrhla bezhlavo. Ak ťa trápia kilá navyše, na začiatku by si na seba nemala príliš tlačiť.

Výsledok totiž môže byť úplne opačný, než si očakávala, a každý vydretý gram sa rýchlo vráti. To je problém pre väčšinu žien, ktoré sú príliš „nahajpované“ a nejdú na chudnutie s rozumom.

Ak ho chceš zdravo naštartovať tak, aby si neplakala pri pomyslení na fitko, pamätaj si tieto 3 základné rady, s ktorými by si mala začať. Až potom si môžeš dávať vyššie ciele.

Vyhni sa diéte

Koľkokrát si si povedala, že potrebuješ schudnúť a tak si si nastolila prísnu diétu? Vločky s banánom, biely jogurt, kuracie prsia a kilá zeleninového šalátu. Všetko z toho je síce super, no nemôžeš takto jesť každý deň. Veľmi rýchlo si k jednotvárnej strave vytvoríš odpor, až to napokon vzdáš, objednáš si pizzu a vrátiš sa k starému režimu.

Pamätaj si, že potrebuješ pestrú a vyváženú stravu, pri ktorej môžeš občas aj zhrešiť, no dôležité je to, že to nebude časovo obmedzená diéta, ale strava, ktorá bude tvojím palivom už navždy.

Začni tým, že budeš len uberať z tučných, slaných, či sladkých jedál. Postupne, až zistíš, že ti nechýbajú tak, ako kedysi. Na tanier si pridávaj po kúskoch viac zeleniny, a pi čistú vodu. Aj keby si mala každý deň len o deci viac.

Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane.

Toto sa oplatí čítať

Viac z kategórieFitness